Én most azért beszélek, mert Önnek van mondanivalója!
- Lehet, hogy már van saját oldala, vagy a közeljövőben tervezi elindítani. Figyel másokat, lehet, hogy hallott már keresőoptimalizálásról - de nem tudja elképzelni, hogyan alkalmazza ezeket a saját esetére?
- Kommunikációs problémái vannak régebben működő weboldalával - kevesen találják meg, túl korán hagyják el, és nem térnek vissza?
- Csak olvasgatnak, a pénztárgép meg nem csilingel?
- Érdekli, hogyan építhető és szervezhető a szöveg annak érdekében, hogy mondanivalójával kivívja a megcélzott réteg tetszését, és semmi ne sikkadjon el a lényegből?
- Kösse le látogatói figyelmét, akiknek egy része visszatérő érdeklődőből mégiscsak tájékozott, komoly vásárló lesz!
A weboldal látogatottságának növelésére több eszköz is bevethető. Az egyik legfontosabb közülük az érdemi tartalomszolgáltatás, a "kicentizett", átgondolt szöveg. Hihetetlenül jól alakítható, olcsó és az egyik leghatásosabb marketingeszközünk.
Ön dolgozzon a weblapján és a jó honlap akkor is szolgál Önnek, amikor éppen mással foglalkozik vagy pihen. Felhasználóbarát útvonalterveket nézünk, és ha akadállyal szembesülünk, megtaláljuk a megoldást. "Felmorzsoljuk az ellenállást." Keresőoptimalizálási (SEO) témákat is veszünk, elsősorban a szöveg és a felhasználói ergonómia szemszögéből. Konkrét példákon nézzük majd meg a főbb hibákat és a követendő ötleteket.
Ezt a most induló blogot tehát Önnek szánom: sokáig érlelődött bennem az elhatározás, hogy írjak tapasztalataimról: attól tartottam, hogy előttem sokan írtak már ebben a
témában, specialisták, netguruk, webmesterek, de egy könyvkiadó barátom megnyugtatott:
"A szakácskönyvek fogynak szinte a legjobban, pedig az emberek
egyszerre csak egy vacsorát szoktak megenni!"
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése