2011. január 1., szombat

Üdvözlöm, jó helyre jött, ha a szövegírás és az online kommunikáció hatékonyabb működtetése érdekli.

Én most azért beszélek, mert Önnek van mondanivalója!
  • Lehet, hogy már van saját oldala, vagy a közeljövőben tervezi elindítani. Figyel másokat, lehet, hogy hallott már keresőoptimalizálásról - de nem tudja elképzelni, hogyan alkalmazza ezeket a saját esetére?
  • Kommunikációs problémái vannak régebben működő weboldalával - kevesen találják meg, túl korán hagyják el, és nem térnek vissza? 
  • Csak olvasgatnak, a pénztárgép meg nem csilingel?
  • Érdekli, hogyan építhető és szervezhető a szöveg annak érdekében, hogy mondanivalójával kivívja a megcélzott réteg tetszését, és semmi ne sikkadjon el a lényegből?
  • Kösse le látogatói figyelmét, akiknek egy része visszatérő érdeklődőből mégiscsak tájékozott, komoly vásárló lesz!
Nos, Önnek van mondanivalója - kiváló a szakterületén, és szeretné, hogy ezt mások is tudják.

A weboldal látogatottságának növelésére több eszköz is bevethető. Az egyik legfontosabb közülük az érdemi tartalomszolgáltatás, a "kicentizett", átgondolt szöveg. Hihetetlenül jól alakítható, olcsó és az egyik leghatásosabb marketingeszközünk.
Ön dolgozzon a weblapján és a jó honlap akkor is szolgál Önnek, amikor éppen mással foglalkozik vagy pihen. Felhasználóbarát útvonalterveket nézünk, és ha akadállyal szembesülünk, megtaláljuk a megoldást. "Felmorzsoljuk az ellenállást." Keresőoptimalizálási (SEO) témákat is veszünk, elsősorban a szöveg és a felhasználói ergonómia szemszögéből. Konkrét példákon nézzük majd meg a főbb hibákat és a követendő ötleteket.

Ezt a most induló blogot tehát Önnek szánom: sokáig érlelődött bennem az elhatározás, hogy írjak tapasztalataimról: attól tartottam, hogy előttem sokan írtak már ebben a
témában, specialisták, netguruk, webmesterek, de egy könyvkiadó barátom megnyugtatott:
"A szakácskönyvek fogynak szinte a legjobban, pedig az emberek 
egyszerre csak egy vacsorát szoktak megenni!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése